Така че научете как можете да сте сигурни, че правите възможно най-добрата сделка за парите, които давате.
Парфюмериите заемат голяма част от моловете във всеки град. Всякакви видове парфюми могат да бъдат намерени дори не само там – на щанда в близкия магазин също има. Може би не сте забелязвали, но шишенцата в по-големите магазини за парфюми са наредени по височина. Най-малките обичайно са парфюми. Средните и най-често продавани са “eau de parfum”. Третото са големите шишенца тоалетна вода.
Разликите са в цените, количесто, качество и колко дълготраен ще е парфюмът. Ваш дълг е като купувач да знаете разликите, защото вие правите покупката. Не си мислете, че като купувате известна марка за малко пари сте направили успешна сделка, тъй като това най-вероятно е разводнен вариант на парюма (тоалетна вода).
Тоалетната вода
Тя е парфюм с по-голямо съдържание на вода – по-слабо концентрирано ухание (около 6%). Аромата е лек и краткотраен. Тоалетната вода се използва и в много други козметични продукти.
Защо тоалетната вода не е точно парфюм:
Всички ухания са направени от естествени съставки – екстракти от растения и цветя. Количеството етерично в парфюма определя колко силен ще е той. За да се удължи уханието, базата на различните парфюми е алкохолът.
Одеколоните и тоалетната вода са с най-ниско съдържание на тези масла. Това е причината, поради която повечето хора избират маркови парфюми или тяхната по-слаба разновидност. А тя съдържа около 15% масла, което макар и не много създава аромат, който ще се усеща в продължения на цял ден по вас, а дори и по няколко дни върху дрехите ви.
Парфюмите
В малкото шишенце е така наречения силен концентрат, който може да варира от 15% до 40%. Най-скъпият избор, който трае най-много. Някой такива дори се нанасят с пипета.