Статия наречена "Смесване на бизнес и аромати", на авторитетното американско списание Форбс, организирана по инициатива на Фондацията на Ароматите включваща професионалисти по уханията, провежда следния експеримент: биват пробвани няколко парфюма на жени отиващи на интервю за работа. Резултатите сочат, че свежите плодови или цитрусови ухания са предпочитани и от мъжете и жените, които водят интервютата. Имайки предвид тези резултати, наистина има дадени аромати, които като цяло са смятани за по-подходящи за работно място.
Gap – Close е първият пример. Описан от дизайнерите като лек флорален, плодово-цитрусов парфюм, който е едновременно „невидим и блестящ”. Имайки в предвид експеримента на гореспоменатата организация, Close спазва критериите за аромат подходящ за работно място. В България цената няма да е много висока, като се има в предвид колко изгодно онлайн магазините за парфюми предлагат качествени артикули.
Ginger Essence от Origins – спрей парфюмът, който е смятан за перфектен за работна обстановка. Той съдържа нотки на лимон и лайм, все цитросови плодове, които са на 100% съобразени с критериите на Фондацията на Ароматите. Парфюмът е описан още като „универсално привлекателен и перфектен за следобедно ухание”.
OSMANTHUS BY KEIKO MECHERI – може да не е аромат, с който да сте се сблъсквали, но това са само примери, от които при желание може да си направите аналози и изводи за избора на други маркови парфюми. Флоралният му аромат идва от комбинация от азиатското цвете османтус, мексиканското цвете тубероза и мароканския татул. Кайсиевото подухание се вмества перфектно в цитрусовата категория, която е препоръчана от експертите.